tisdag 5 januari 2010

Mammaledig....

....And I love It! Oj, vad tiden går! Nu är man mammaledig och det var inte längesen jag tänkte "4 månader kvar" tills mammaledigheten börjar - och nu är man här! Fullt program har det hittills varit varje dag, den senaste veckan har varit ut å shoppat, lite rea prylar och kläder. Varje år slås man av tanken att man inte borde köpa ngt alls före julen då allt blir så billigt efter jul! Bland alla julhyllor i butikerna har det nu börjat strömma in vårkläder och vårkollektioner på inredningsfronten! Nåja, ännu vill jag inte att det ska bli vår, men mycket rosa och ljusgrönt ser man denna vår och LILA! Äntligen, det va längesen man såg av ljuslila toner i hemmen! Inredningen på bilden är från Zara Home, och från Guess kommer det också lila väskor till våren! Sedan är ju gladiator skorna ett måste i sommar! Lila kominerat med vitt är så sommarfräscht - de gillar jag! Ha de bra och köp lite lila till vårhemmet 2010!

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker blogg! Surfade runt och letade inredningstips till min tonårige son. Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken fin blogg du har! Första gången jag kikar in hos dig, kommer gärna tillbaka! Må så gott! Jackie

    SvaraRadera
  3. hej ! jättefin blogg , jag har också varit mammaledig och när jag skulle tillbaka till markand , krisen hinner först. Jag har en tips för dig , ingenting är hel säkert , spara lite pengar för framtid . Spara till och med din mamaledig dagar , ibland händer någonting som man vill vara med barn och det jättebra att har kvar dagar att ta ut. Jag gjorde inte sådan saker och jag ångrar. Jag vet inte alls varför jag berätta det för dig . Men jag tro på ödet. Var tro du ? !! Lycka till med liv

    SvaraRadera