söndag 24 januari 2010

Mysiga bokstäver... Surfade runt lite på nätet och hittade de mest underbara bokstäver till babyrummet från Krumelur! Dom fås i blått, rosa, gul, grön och lavendel och priset är inte heller fy skam 85 svenska kronor, se sådär 8,50 i euro. Designen är ju för mysig, lekfull och osymetrisk! Me like a lot! Dude Design... Av ren slump råkade jag också en annan häftig hemsida, nämligen Dude Design - jättecool inredning för kids! Bland annat erbjuder dom jättfina stjärnkuddar i dom härligaste babyfärger, 25 euro styck! Förutom kuddar har dom också olika korgar i samma tyg och olika storlekar, lekfulla tavlor och lampskärmar allt i passande utförande! Kolla in korgen nedan, perfekt för förvaring av Natusan Baby oil =) Om jag bara visste om det är tjej eller kille som skumpar å på där inne skulle jag beställa dessa direkt! Just den stilen som jag söker och passar perfekt med Keek-a-boo tapetkollektionen till babyrum! Jag fortsätter och surfar vidare - ha en trevlig helg nu alla! Kram!

1 kommentar:

  1. Vilka söta bostäver!! Kuddarna är hur fina som helst. Nu får jag aallt lägga in en beställning.

    Ha det gott/C

    SvaraRadera