fredag 22 januari 2010

Dags för en ny epok....
Nu återvänder man igen till bloggvärlden efter att man gått å fyllt 30 år! Jag går in i en ny epok i mitt liv, som förhoppningsvis kommer att bjuda på många överraskningar och stora händelser! Ser fram emot det med förväntansfulla sinnen! Förra helgen va det kafferep för 30-åringen och jag lägger upp några bilder här ! Dagen till ära serverades kaffe ur gammelfarmors Arabia servis, och färgtemat var rosa och lila. Kan ju inte undgå att konstatera att "babytema" faktorn va rätt hög också! Linnedukar på bordet och "Homemade" servetter från Lisbeth Dahl tyckte jag passade bra in! Folk som känner mig, vet att jag älskar blommor, och jag fick tulpaner, rosor, liljor, gerberabuketter - you name it! Nu börjar dom flesta blommor ha gjort sitt och det tar nästan lite ont då man måste börja kasta bort...men ack så härliga dom är att titta på varje dag! Dom ger mig energi och man börjar alltmer längta till våren... Visst fick man presenter också - presentkort, Riviera Maison produkter, filmer, pengar och smycken! Här några shots på ett SNÖ halsband i beige läder och silver, samt ett underbart armband som jag fick av min älskade bror från AALmark, han tyckte att jag började bli så rund, så ett "bollarmband" passade bra! Min mage börjar verkligen bli som en boll just nu... 4½ vecka kvar till beräknat! Oh my! Nu signalerar tvättmaskinen - det är igen dags att hänga upp mina nyinköpta babykläder! Ha d bra allihopa! H: 30-åringen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar