söndag 27 december 2009

4:e advent kom och gick...
Nu är julfirandet över för i år, men ännu har man mellandagarna och nyår att se framemot - så riktigt över är inte ännu!
Fick många fina paket av tomten, både mjuka och hårda, samt presentkort som kommer väl till användning när lill#n kommer till världen, bara 8 veckor kvar nu - spännande tider. Nu har man åtminstone frossat i mat så att man inte orkar äta mera - alla delikatesser, olika sorter... På onsdag är det glögg-kväll med tjejerna få se vad man skall hitta på för ätbart tills dess! Men först skall jag sticka iväg på mellandagsREA på måndag - se om jag hittar nåt åt mig själv eller åt någon annan <3 Hoppas ni haft lika skön julhelg som vi här!

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    En fin och härlig blogg jag har hittat här! :)

    Har suttit och tittat lite och jag måste säg att jag verkligen gillar ert rum ni har gjort iordning. Superfina tapeter, lister, möbler...ja allt!

    Ha det fint!
    //Nea

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar blogg, jättefint.
    Saken är väl kanske att vi har lika smak, och jag känner igen mycket av det du har på bloggen.
    Jag lägger till din blogg på min blogg. Titta gärna in och kolla etiketten för STUGAN, där bygger vi för fullt och det är NEW ENGLAND för hela slanten, sommaren blir min höjdpunkt, för då ska jag få köpa möbler o piffa 52 kvm köro vardagsrum i ett. Himmelen finns, eller hur?
    Jag kommer att titta in varje dag nu. Ha det så himla gott nu och njut av ert nya rum.

    Annelie från Sundsvall
    http://radhusochstuga.blogspot.com

    SvaraRadera