tisdag 28 september 2010

Höstmys med Huslyktor!
Är helt såld på dessa huslyktor som bäst! Redan förra hösten drömde jag om dessa huslyktor men fick aldrig tag i några eftersom dom genast blev slutsålda...
Det är ju så svårt att välja, liten eller stor, hög eller låg, bred eller smal? En sak är säkert : dom finaste är orginalet från

Walther & Co

Det finns bra "kopior" också, lyktan nedan till exempel, och den råkar jag faktiskt redan ha - Nu ska jag ha en från Walther & Co bara jag kan bestämma mig för storleken!
Bilderna lånade från Decoria.se och Grönbergs interior

3 kommentarer:

  1. Kjempefine altså!! Bildet med 3 stk er fra chic antique.. også mye billigere. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Härliga huslyktor! Jag skulle också vilja ha en nu till vintern.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Dessa huslyktor finns på RUSTA för 129:-
    Jag har köpt 4 st.
    Perfekt gå bort present. Min står i köket och är så fin .

    Annelie Andersson
    radhusochstuga

    SvaraRadera