fredag 30 oktober 2009

Sovrumstextilier

Underbara sovstunder....
Brunt är höstens färg för min del! Har länge sökt sängöverkast och påslakanset i denna stil och nu har jag äntligen funnit det som jag söker! Brunt blandat med rosor, vita volanglakan och vita dynvar är så fräscht! I sovrummet på övrevåningen har vi alla ytor vita inklusive golvet så där behöver man lite mörka kontraster, tyckte detta set skulle passa så bra där! Få se då, lägger upp bilder när allt är på sin plats! Tills dess... ha en trevlig helg i det mysiga höstmörkret!

2 kommentarer:

  1. Hej. Vart har du hittat det där påslakanet? den är ju från ellos. men det går ju inte att beställa den därifrån?? =)

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna!

    Jag köpte det från Ellos, men det var 2009 på höstem om jag minns rätt, har sett att dom haft dom på rea, så det kan hända att dom är slutsålda...

    SvaraRadera