torsdag 15 oktober 2009

Jul inspiration!

Tänk va knäpp man kan va!? Jag sitter redan och kollar in julpynt och funderar kring årets julfärgval? Kolla in dessa julgranspynt i fattigmanssilver - jag gillar dom SÅ mycket! Månne detta borde bli årets tema? Lyktorna till höger är inte heller fy skam, funderar på en större lykta till vindsvåningen men har också funderat på Rivieras version av lykta för blockljus: Priset för denna är 109€ så den är rätt dyr, men jag gillar stilen! Dom finns i olika storlekar och varianter, och man kan ju komibera dom på tusen olika sätt!

3 kommentarer:

  1. Tack för boktipset! Är en stor fan av Ernst :-) Fina lyktor, det enkla är det vackra, tycker jag!

    Soliga hälsningar,

    Lena

    SvaraRadera
  2. Han är ju bara för härlig =)
    Om man bor i Finland lönar det sig att köpa boken ifrån bookplus.fi - där kostar den bara 13.95e! Direkt länk: http://www.bookplus.fi/kirjat/gahne%2c_mia/jul_med_ernst_%3a_mat_blommor_%26_fix-4187441

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken fin blogg jag ramlade in på! Har inte hunnit kolla runt så mycket - kommer strax tillbaka.

    Med vänliga hälsningar
    Camilla

    SvaraRadera