torsdag 25 november 2010

Skoställning jag bara måste få! Hittade denna skohylla på nätet för 399 euro!..och det är just en sån som skulle sitta perfekt i vår tambur när lillan snart skall börja "parkera" sina egna skor där! Här ryms ju prakiskt taget hur många skor som helst! Den är 175 hög och 80 bred = helt perfekt altså! Denna kommer jag att önska mig i födelsedagspresent av min kära <3 I vår tambur ligger det skor överallt (jag hoppas att vi inte är ensamma om det) och hur jag än plockar ser det likadant ut efter en timme igen... Detta är altså en nödvändighet, inget impulsköp =) (Bild lånad från Impresion)

4 kommentarer:

  1. For en flott blogg du har, mye herlig inspirasjon!!:)

    Håper derfor at det er ok om jeg legger deg til i bloggrullen min;)

    Ønsker deg en finfin uke!
    Hilsen fra Lene.

    SvaraRadera
  2. Det skoskåpet var väldigt snyggt!

    Ha det bra och ta hand om din fina familj!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken läcker blogg du har! Jag har lagt till mig som följare hos dig.:)
    Den skohyllan var fantastisk! Har du web-adressen till den sidan där man kan köpa denna?

    Kram Joy

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jag känner som du den här skoställningen måste jag bara ha. Har du någon web-plats?
    Hälsn Anneli

    SvaraRadera