måndag 5 juli 2010

Farmors gamla byrå har fått nytt liv!

Äntligen blev den klar! Farmors gamla byrå som hon hade sina babykläder i när hon var ung! Denna byrå fick jag när jag 13 år gammal men först nu har vi tagit hem den och slipat och målat upp den! Slitna hörn och tröga stora lådor -men det hör till! Jag tyckte den blev så fin! Förutom att vi njuter av den nya byrån har Nellie och jag också njutit ute, då det har varit 27 grader i skuggan, och jag vågar inte ens tänka på vilka grader det har varit i solen -nu tycks äntligen sommarn ha börjat!

1 kommentar:

  1. Å vad fin byrån blev!!! Det är så roligt med gamla ärvda möbler. Har själv målat om en byrå alldeles nyligen, blider finns i min blogg om du är nyfiken. :-)

    Önskar dig en fortsatt fin sommar!
    Kram Elin

    SvaraRadera