onsdag 24 juni 2009

Vackra möbler till övrevåningen...

Surfat runt på nätet (igen) och hittade till slut möblerna som skall upp på våran vindsvåning! Skall försöka skapa den genuina "new england" stilen med dessa möbler och accessoarer och inredningsprylar som jag köpt idag! Gjorde riktiga fynd när jag råkade gå in i en inredningsbutik som hade bytt ägare, och den nya ägaren slumpar bort hela lagret!!! Vet inte vart jag skall sätta alla saker tills vinden är färig byggd? Tänkte också restaurera upp två gamla stolar som skall stå i anslutning till soffan på vinden... och så måste jag måla farmors gamla byrå vit här också under semestern -det är mycket projekt nu - men det gillar ja!

3 kommentarer:

  1. Trevligt! Jag har soffbordet och flera andra delar i samma serie ;-) Du vet att de även finns på Möbelgrossen kanske?

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Asch, läste nog lite galet, förmodar att det var Möbelgrossen du såg dem på ;-)

    kram

    SvaraRadera
  3. Flotte møbler og flott blogg du har!

    Her skal jeg følge med! :)

    Jeg har treknig av RIVIERA MAISON produkter inne hos meg - håper du vil ta en titt!

    *Smil* fra Catherine

    SvaraRadera